Κυριακή, Ιανουαρίου 10, 2010

Τα προσόντα που δεν έχω....


Το ακούσαμε και αυτό..ότι ήδη έγινε η επιλογή των δημοσιογράφων που θα στελεχώσουν το νέο γραφείο Τύπου της γενικής γραμματέως της περιφέρειας!!Για ποια αξιοκρατία μιλούσαν προεκλογικά;Α!δεν άκουσα καλά,τι είπατε ότι θα γίνει διαγωνισμός;Ε,τοτε να λάβω κι εγώ μέρος!
Αλλά προβληματίζομαι αν έχω τα προσόντα... Το χρίσμα του δημοσιογράφου δεν μου το δώσε κάποιος εργολάβος.Πήγα σε σχολή δημοσιογραφίας!
Δεν έγραψα βιβλία για να τα προωθήσω μέσω κάποιων Δήμων,γιατί αλλιώς θα ήταν για τα σκουπίδια.Πρώτο βραβείο Ποίησης πήρα από το υπουργείο Παιδείας!!
Ποτέ δεν αρνηθικα να βγάλω ρεπορταζ γιατί φοβόμουν τις συνέπειες.Από ''αναπτυξιακά'' κρεββάτια δεν πέρασα και ούτε πρόκειται.
Κομματικές διασυνδέσεις με τοπικούς άρχοντες δεν έχω!!
Τι λέτε κ. Δήμο έχω καμιά ελπίδα;
Αυτά αποτελούν ντροπή για το ΠΑΣΟΚ,και οτι τα έκανε και η ΝΔ δηλαδή να βολέψει τα γαλάζια παιδιά δεν αποτελεί αντεπιχείρημα για να κάνετε τα ίδια!Δηλαδή αν η ΝΔ είχε επιλέξει κάποιον κατάδικο για ναρκωτικά(λέμε τώρα...)θα πάτε ένα βήμα παρακάτω;{βλ.''αναπτυξιακά'' κρεββάτια}!!!Οσοι ψήφισαν Πασόκ,ψήφισαν για να δούνε την αλλαγή και όχι τα χειρότερα…!