Τρίτη, Οκτωβρίου 06, 2009

Ν.Δ.: Υποψήφιος για την προεδρία ο Π. Ψωμιάδης:«Εγώ δεν είμαι ανεπάγγελτος όπως κάποιοι άλλοι»


Την απόφασή του να θέσει υποψηφιότητα για την προεδρία της ΝΔ ανακοίνωσε ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Ψωμιάδης, μιλώντας σε πρωινές τηλεοπτικές εκπομπές.

Σε δηλώσεις του στον Alpha 9,89, εξέφρασε την πεποίθηση πως η ΝΔ μπορεί ενωμένη να ξαναβρεί το δρόμο της. «Σε αυτή την κοινή προσπάθεια μπαίνω μπροστά, δηλώνω «παρών» και μαζί με άλλα άξια και ικανά στελέχη από όλη τη χώρα θα είμαι παρών στις εξελίξεις για μια μεγάλη νικηφόρα αυριανή κεντροδεξιά παράταξη» συνέχισε.

Παράλληλα έκανε λόγο για τεράστια προβλήματα, τα οποία κάποιοι δεν έχουν αντιληφθεί, «επειδή κάποιοι δεν άφηναν την φωνή της βάσης να ακουστεί στα υψηλά κλιμάκια ... Κάποιοι είχαν αλαζονικές συμπεριφορές, κάποιοι απίθανοι από το πουθενά που τους διόρισε ο κ. Καραμανλής, που δεν πόνεσαν ούτε την πατρίδα, ούτε τη ΝΔ και τον Καραμανλή».

Χωρίς να τους κατονομάσει -αν και όπως είπε θα το πράξει σύντομα- κλιμάκωσε την επίθεσή του, χαρακτηρίζοντάς τους «ανθρώπους του καναπέ και του χαβαλέ»

Στην επισήμανση του δημοσιογράφου πως κάποιοι λένε ότι παίζει το ρόλο του λαγού, απέρριψε τέτοιους είδους επικρίσεις και τόνισε: «Ξέρω ότι απέναντί μου θα έχω τον κόσμο των μηχανισμών, τον κόσμο μιας σημαδεμένης τράπουλας, αλλά επειδή είμαι αηδιασμένος θα φτάσω μέχρι το τέλος. Αγωνίζομαι να υπάρξει ενότητα και ομοψυχία».

Ερωτηθείς τέλος αν εκτιμά πως η υποψηφιότητα που θα φτάσει στο τέλος θα είναι η δική του ή κάποια άλλη, σημείωσε πως προσπαθεί να περάσει κάποια μηνύματα και πως δεν πετάει στα σύννεφα. «Εγώ δεν είμαι ανεπάγγελτος όπως κάποιοι άλλοι» κατέληξε.