Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 14, 2009

Κυριάκος Μπαμπασίδης:"ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ"


Την πρόθεση του να μη συμμετάσχει στις επικείμενες εθνικές εκλογές με το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μπαμπασίδης, αν και όπως τόνισε του έγινε επίσημη πρόταση από το κόμμα. Ο κύριος Μπαμπασίδης δήλωσε πως θα στηρίξει το κόμμα, για τη νίκη στις 4 Οκτωβρίου, ωστόσο όπως είπε δεν θέλει να ταλαιπωρήσει τόσο τον ίδιο όσο και τους υποστηρικτές του οι οποίοι στο παρελθόν συκοφαντήθηκαν και εκβιάστηκαν οικονομικά και πολιτικά για την επιλογή τους.
O κ. Μπαμπασίδης αιτιολόγησε την απόφαση μη συμμετοχής τους στο ψηφοδέλτιο της Ν.Δ. στο νομό μας. «Τα τελευταία πέντε χρόνια, ως υποψήφιος βουλευτής στο νομό μας, συνέβησαν πραγματικά πρωτοφανή περιστατικά, εις βάρος μου και πέρα από κάθε κανόνα πολιτικής λογικής. Διάφορα κέντρα σε διατεταγμένη υπηρεσία, δημοσίως χωρίς αναστολές και ηθικούς φραγμούς, ανέλαβαν το έργο κατασυκοφάντησης και ακύρωσης κάθε πολιτικής μου πρωτοβουλίας και κίνησης. Ιδιαίτερη συμβολή στην μονοδιάστατη και μονοπρόσωπη στρατηγική πολιτικής στήριξης, είχε οπωσδήποτε και ένας ολόκληρος μηχανισμός από συμπολίτες και στελέχη μας, που τυφλωμένοι από εμπάθεια και μικροπολιτικές προσωπικές στρατηγικές, χωρίς δυνατότητες και ικανότητες, χωρίς μέλλον και πολιτικό ορίζοντα, χωρίς συναίσθηση του τι κάνουν και των επιπτώσεων των πρακτικών τους, έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο σ’ ένα πολιτικά στημένο παιχνίδι, όχι μόνο σε βάρος μου, αλλά ουσιαστικά σε βάρος της ίδιας της παράταξης.Δεν μεταβλήθηκα σε αιμοβόρο και ανθρωποφάγο πολιτικό στέλεχος, που κατασπαράζει και φιμώνει τους αντιπάλους για να επιβιώσει πολιτικά ο ίδιος. Κυρίως δεν ταύτισα την οικονομική μου επιβίωση με την πολιτική γιατί και επάγγελμα έχω, και καλές σπουδές έκανα και την εργασία ποτέ δεν την φοβήθηκα».